Genarp

Jag har fått höra att de, i Genarp, sjunger "We are the champions" på skolavslutningarna. Tycker ni inte det är lite ironiskt att de sjunger just den låten. I Genarp. Jag menar, hur djävla smarta är folket där egentligen. Vi har inte direkt haft några nobelpristagare eller atomfysiker från Genarp de senaste 1000 åren. Men men, ifall det nu får människorna i Genarp att känna sig bättre så visst, kör hårt. Jag kan ju i alla fall berätta för er att det spelar ingen roll vilken låt ni lär er sjunga på skolavslutningarna, det kommer ändå bara gå utför efter gymnasiet och sluta med ett jobb i kassan på Konsum 30 år senare. That's life.

Kommentarer
Postat av: Jens

Hejsan!

jag är ett jätte stort fan av din blogg. Det du skriver är jätte roligt, men jag tycker att du är orättviss när du tycker illa om mina favorit bloggar. För att över bevisa dig, länkar jag här min absolut favorit blogg. Du kommer älska den och sluta tycka dumt om bloggar som andra lägger ner mycket tid på att göra väldigt bra!



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.9952248 (Den är bättre än bästast!)

2009-06-19 @ 12:05:41
Postat av: Berta

Vilken jävla loser, din favorit blogg suger, en obildad jävla hora som är helt blåst skriver den

2009-07-20 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0