Tv-reklam

Sitter här och tittar lite på min 50" platt-tv såhär på kvällskvisten, det är ju onsdag i morgon vilket innebär sovmorgon. Alla onsdagar innebär visserligen sovmorgon, fruktansvärt skönt må jag säga. Hur som helst, när det var reklam märkte jag en sak som gjorde mig väldigt upprörd!

Ni har väl alla sett gilettereklamerna när bland andra Tiger Woods rakar sig. Det är så bra, och blir så lent med de nya rakhyvlarna med extra rakblad till både det ena och det andra, men det är väl inte så djävla konstigt. Människorna har ju inget skägg när de rakar sig. Klart som fan att det blir lent då efter ett drag. De har säkert fått sig en ordentlig ansiktsvaxning innan inspelningen. Djävla humbug.

Kommentarer
Postat av: Henrik

vad händer? du har inte uppdaterat på länge?

2009-05-02 @ 12:52:53
Postat av: grannen

känner som henrik, ska jag gå ner o knacka bara för att få höra av dig? orkar inte gå så långt dessutom är jag ju otrevlig

2009-05-03 @ 13:50:31
Postat av: grannen

Snygg sär skrivning

2009-05-23 @ 15:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0